منتديات الالعاب و البرامج
اهلا وسهلا بكم في المنتدى
مهم جدا جدا
نرجوا التسجيل في المنتدى لرؤية المحتوى
مهم: لتسجيل يرجى تفعيل العضوية من البريد الإكتروني الذي قمت بتسجيل به

منتديات الالعاب و البرامج

الرئيسيةالتسجيلدخول
يحتوي المنتدى على العديد من البرامج التلفازية و الألعاب وهناك الكثير من المواضيع الرائعة .... و شكرا.
هام جدا جدا لمن يريد ان اهديه برنامج او العاب او برنامج تلفازي يجب عليك التسجيل اولا ثم يكتب 10 و 10 ردود ويرسل رسالة الى Admin و يكتب فيها البرنامج الذي يريده و اسم المواضيع و مواضيع التي تم الرد فيها .
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 0 عُضو متصل حالياً 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 0 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 64 بتاريخ الثلاثاء يوليو 03, 2012 7:58 pm
المواضيع الأخيرة
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية live      

قم بحفض و مشاطرة الرابط برامج التلفاز على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتديات الالعاب و البرامج على موقع حفض الصفحات
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
شاركـ

شاطر | 

نكت جمدة جداً تهلك من الضحك

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: نكت جمدة جداً تهلك من الضحك    الأحد مايو 22, 2011 5:43 pm

نكت.جمدة.جدا

نكت

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

1. مسطوول بيقول لمسطول : شفت الدكاتره وعمايلهم.... !؟.... بيحرمواالخمره ويحللوا البول

2. واحد كل ما يشوف متش كورة للفريق بتاعة . الفريق بتاعة يخسر .كل مرة على كدة . لحدما فى يوم قرر انه ميتفرجش على كورة تانى . فكان فى يوم فى متش كورة للفريق بتاعة . و الفريق بتاعة جاب جون . جة يتفرج على الجون فى الاعادةالجون اتحسب اوفسايد .

3. بطة راحت لبقال قالت له عندك سكر ؟؟ قال لها لا.. راحت له تاني يومقالت له عندك سكر؟؟ قال لها لأ ، وعارفه لو جتيني تاني حدق رجليكي المفلطحه فيالأرض... راحت له تاني وقالت له عندك مسامير؟؟ قال لها لأ .. قالت له طب عندكسكر

4. مدرس عربى دخل الفصل قال النهارده حصة املاء .... يا اولاد اكتبواورايا: ذهب حسام الى المصيف يوم الاربعاء.. راح ولد قام وقال لو سمحت يا استاذ هوالاربعاء همزة على السطر ولاّ على الالف ؟؟؟ الاستاذ قاله خلاص يا ابنى خليهاالخميس

5. مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!

6. مره واحد بخيل اوى بعت ابنه يشترى له بعشره صاغ جبنه .....راح الواد ورجع بعد شويه وقاله : بابا البقال بيقولك تعال الحس السكينه

7. سباك راح فرح حلف ماحد ينقط

8. واحد طويل اوى اوى .. أكل فول ، فالفول حمض قبل ما يوصل لبطنه

9. اتنين حشاشين بيلعبو كورة واحد شاط و التاني اتحرق

10. مرة واحدة بتقول لجوزها : انا كل يوم بشوف جارنا بيبوس مراتة كل يوم الصبح .... انت لية مش بتعمل كدة ؟ ... قالها : وانتي فاكرا ان جارتنا هاتوافق

11. المريض: يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟ الطبيب: أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟ المريض: لأ أبداً، عمري ما دخنت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة... الطبيب: بتلعب قمار؟ المريض: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج .... الطبيب: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟ المريض: ولا بفتحهم من أساسه.... الطبيب: ولا بتسهر على القهوة؟ المريض: ولا عمري عتبتها برجلي... الطبيب: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟ المريض: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب... الطبيب: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟ المريض: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟ .... الطبيب: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟ المريض: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله..... الطبيب: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟ المريض: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي.... الطبيب: أمال عايز مية سنة تهبب فيهم إيه

12. مرة أتنين صحاب راحوا للحلاق واحد حلق والتاني غويشه

13. مرة واحد بقول لصحبة : تعرف ان الدنيا دي مأسي ... قالة ليه انت مأسك كام..خخخخخ

14. مرة واحد لبّان ابنه دخل المدرسة... قعد اسبوعين وقطع

15. فرخة استحمت بهد اند شولدر باضد بيضة من غير اشرة

16. مرة واحد غبي بيدهن الحيطا ... قالولو: نحط تحتيك جرنال قالهم : لأ انا كدا طايل كويس

17. واحد رمى يمين الطلاق على مراته ماجاش فيها

18. مرة واحد مأذون مش لاقي شغل طلق مراتة

19. نجار مراته تغسل الغسيل وهو ينشره

20. المدرس بيقول للطالب :هاتلى 3 حيوانات برمائيه؟ التلميذ : البطريق وابوه وامه

شكرا لكل من قرأ النكت وفى انتظار تعليقاتكم عليها

و انشاء الله نكت عجبتكم ؟
http://happygames.yoo7.com
Sasuke
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا

مُساهمةموضوع: رد: نكت جمدة جداً تهلك من الضحك    السبت ديسمبر 31, 2011 2:50 pm

مشكور